مهاجر

منوی اصلی

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.به دلیل مشغله زیادم نمی تونم مطالبم رو سریع update کنم ولی امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید راستی نظر یادتون نره

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهاجر و آدرس parast00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
آبان 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 دی 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 63444
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

کد عروسک مرلین
امکانات جانبی
ن : پرستو ت : دو شنبه 5 / 12 / 1391 ز : 15:15 | +

قلب من...!!؟

فرش آنهایی است که

هر از گاهی یادی از وجود خسته و تنهایم میکنند...

و تمامی

سپاس من...!!؟

از کسی است که


به من نیازی نداشت

اما

فراموشم نکرد...!!؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مهاجر مي باشد.
.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.