سری دوم اس ام اس ها
مهاجر

منوی اصلی

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.به دلیل مشغله زیادم نمی تونم مطالبم رو سریع update کنم ولی امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید راستی نظر یادتون نره

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهاجر و آدرس parast00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
آبان 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 دی 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 63938
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

کد عروسک مرلین
امکانات جانبی
سری دوم اس ام اس ها
ن : پرستو ت : دو شنبه 17 / 4 / 1391 ز : 22:21 | +

 خوابی خوب اشکال نداره هروقت بیدار شدی بهت میگم بخواب

 

 

 سلام یه نفر می خواست تو رو از خواب بیدار کنه من نذاشتم .کار خوبی کردم؟

 

 

 

می خواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری

 

 

 

بیداری ؟

بگیر بخواب !!!

این وقت شب آدم اس ام اس چک نمیکنه.

 

 

 

ویز

ویزز

ویز

ویزززز

 

تق

....

....

....

این مگسه نمی خواست تو بخوابی من کشتمش شب بخیر

 

 

پاشو....سرت از رو بالش افتاده بود پایین!!

 

 

سلام ببخشید بیدارت کردم .گفتم نکنه داری خواب بد می بینی

 

 

 

ببین عزیز دلم پاشو.....

اگه پانشی قهر می کنما .....

خب دلم برات تنگ شده......

جون من پاشو.......

آفرین عزیزم .........

حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

 

 

 

 

هاهاهاااااااااااااااااااااااا

گول خوردی من اس ام اس نبیدم

وجدان خبیث موبایلت بیدم که خواستم از خواب ناز بیدارت  وکنم

 

 

 

سلام .ببخشید بد موقع مزاحم شدم ... راستش رو بخواهیدیه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم و مشغول کرده بود.می خواستم بپرسم ... می خواستم ... اصلا ولش کن بزار برای بعد خوب

 

 

 

 

 

 

بچه ها میگن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی فردا صبحم بگی مشکلی نیست ولی ما رو بی خبر نزار


نظرات شما عزیزان:

دایی ریضا
ساعت10:18---23 شهريور 1391
آدم هـا می آینـد

زنـدگی می کننـد

می میـرنـد و می رونـد ...

امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو

آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه

آدمی می رود امــا نـمی میـرد!

مـی مـــانــد

و نبـودنـش در بـودن ِ تـو

چنـان تـه نـشیـن می شـود

کـه تـــو می میـری

در حالـی کـه زنــده ای ...


دایی ریضا
ساعت10:15---23 شهريور 1391
چـشـمـهآیَـمـ رآ بـهـ بـیـمآرسـتآنـ مـیـبَـرَمـ

نـمـیـدآنَـمـ چـهـ مَـرگـشـآنـ شـدهـ

هَـر شَـبـ دَر خـوآبـ جـآیَـشـآنـ رآ خـیـسـ مـیـکُـنَـنـد


دایی ریضا
ساعت10:15---23 شهريور 1391

وقـتــے دلـ ـتـ ـنـ ـگـــ ِ تـــو مــے شـــوم وقــتــے عَـطـر ِ تـنَـتــــ را مـےخـــواهـَـــم مـن بـــ ِ بـــاد هَــــم الـتـمـاس مـــےکــــنَـم خــــــدا کـــ ِ جـــاي ِ خـــــود دارد .


elham
ساعت17:10---27 مرداد 1391
salam parstoo jan man doste pegaham veblage kheyly ghashangi dary mer30

دایی رضا
ساعت15:35---17 مرداد 1391
salam parasto jonam khobi?
oza ro b ras?


دایی رضا
ساعت15:35---17 مرداد 1391

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی
بی اجازه وارد آن شده بودی…
من سوگوار نبودنت نیستم!!!
من شرمسار این همه
تحملم …


دایی رضا
ساعت22:03---9 مرداد 1391

♥ می خواهم امشب ازماه قول بگیرم
که هروقت دلم برایت تنگ شد
دردایره حضورش تو رابه من نشان دهد
می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم
که هر وقت امواج پر تلاطم یادها
خواستند قایق احساس مرا بشکنند
دست امید و آرزوی تومرانجات دهد
می خواهم امشب با تمام قلب هایی
که احساس مرا می فهمند و می شنوند
پیمان ببندم که هروقت صدای قلب بی قرارم راهم شنیدند
عشقم را سواربر ضربانهای بی تابی
به تو برسانند ♥


دایی رضا
ساعت0:18---21 تير 1391
گاهے هیچ کـَس را نداشتـ ه باشے

بهتر استـ!

داشتنـ ِ بعضے ها

تنهاترتـ مے کُند . .


دایی رضا
ساعت0:17---21 تير 1391


قشنگ بودن

راستی سلام خوبی؟

آ÷م بیا منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مهاجر مي باشد.
.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.