سری اول اس ام اس ها
مهاجر

منوی اصلی

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.به دلیل مشغله زیادم نمی تونم مطالبم رو سریع update کنم ولی امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید راستی نظر یادتون نره

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهاجر و آدرس parast00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
آبان 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 دی 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 63997
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

کد عروسک مرلین
امکانات جانبی
سری اول اس ام اس ها
ن : پرستو ت : یک شنبه 16 / 4 / 1391 ز : 10:55 | +

 

 مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده لطفا پس از خواندنش لبخند زده و دو باره سعی کنید بخوابید!

 

 

 ببخشید نصف شبی مزاحم شدم بچه ها میگن اطلاعات ورزشیت خوبه!

می خواستم بدونم دیشب دیوید بکهام دستشویی رفت یا نه؟

 

 

 ببخشید که دیر وقته ولی یه سوالی داشتم که خیلی وقته می خوام ازت بپرسم که الان یادم افتاد

ایران به کشورهای دیگر نفت می فروشه بشکشو پس میگیره یا با بشکه میده!؟!؟!؟

 

 

 

میدونم خوابی عزیزم ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمیبره مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی

 

 

می خوام ازت معذرت خواهی کنم.می دونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمی فهمی ناراحت میشی .آخه الان مگه ساعت 3 نصفه شب نیست خب واسه اینکه نصف شب بیدارت کردم دارم عذر خواهی میکنم . میشه من و ببخشی !

 

 

 

شرمنده به خدا آره می دونم خواب بودی خوب بابا فحش نده دیگه کارت داشتم که بیدارت کردم

می خواستم بدونم ماهی وقتی غذا می خوره آب نمیره تو دهنش؟

 

 

سلام اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم .من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

 

 

 

یه سوالی برام پیش اومده شبا که میگن بگیر بخواب چی رو باید بگیریم؟؟؟

بیخیال حالا بگیر بخواب!!

 

 

 

با سلام اینجا تهران است ساعت 3 بامداد .... صدای مردم آزار

 

 

اگه خوابی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی پاشو راه برو اگه راه میری بدو اگه میتونی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس برات اومده

 

 

 

ای بابا هرشب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مثل بچه آدم پاشو دیگه

 

 

 

سلام .... تو رو خدا ببخشید .... نمی خواستم این موقع شب بیدارت کنم ... واقعا ببخش .... سعی کن درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست شرمنده ام

 

 

 

ببخشید عزیزم این موقع شب مزاحم خوابت شدم چون یه سوال مهم برام پیش اومده بود.

می خواستم بدونم هواپیما بوقم داره

 

 

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشتو می خوردی

 

 

 

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیت و خاموش میکنی که سر کارت نزارن!!!

 

 

 

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی !!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مهاجر مي باشد.
.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.